2011. december 3., szombat

Újra itt

Bizony, visszatértem! :) És az a jó hír, hogy csütörtökön jön a friss. Látom a kommentírással belehúztatok, amit köszönök szépen, csak maradjon is így :D Azt azért tudnotok kell, hogy nem azért gondolkodtam rajta, hogy meghívós legyen-e a blog, mert nem véleményeztek, hanem azért, mert tényleg nem tudom, hogy mindenkivel megakarom-e osztani. De azt hiszem amíg nem okoztok csalódást a blog így marad :) Köszönöm azoknak akik mindig írnak, remélem ezentúl többen is csatlakoznak a rendszeres komizókhoz.
Abellana

1 megjegyzés:

  1. Szia!
    Örülök hogy lesz friss... csak kicsit sokára... :S
    Én nagyon szeretem ezt a történetet! Eddig csak pipáltam de mostantól rendszeres komizó leszek! ^^ Csak nehogy meghívósra csináld mert akkor nem birom majd olvasni. :'(
    Nagyon várom a frisst!
    Puszi: Orsy

    VálaszTörlés