2011. december 11., vasárnap

25. fejezet - részlet


- És ha csak egy újabb trükk? – kérdeztem. Rögtön ez volt az első reakcióm. Persze, egy ember halála szörnyű. De annyi szar dolgot csinált Mike más emberekkel, köztük a nekem legfontosabbal, hogy nem tudtam sajnálni.

- Hallod te egyáltalán magadat? – emelte fel a hangját. – Ismerem őt, és igen, szar alak. De nem hazudozna ilyenről. Borzasztó állapotban van most.

Mély levegőt vettem, többször egymás után. Le kellett nyugodnom, tiszta fejjel kell gondolkodnom. Pár perc múlva sikerült csak megszólalnom. – Jól van, sajnálom. Teljesen elborult az agyam, hülyeségeket beszélek. Csak amikor megláttam, hogy…

- Felejtsük el – vágott közbe Kristen. Közelebb jött hozzám, egészen közel. – A lényeg, hogy Mike nem fog többet zaklatni.

2 megjegyzés:

  1. Szia!
    Hogy mi van? Ilyen könnyen megszabadulsz Mike-tól? Nem hiszem én ezt. :)
    Várom a teljeset.
    Ágika

    VálaszTörlés
  2. már várom a mai részt :)

    VálaszTörlés