2011. szeptember 19., hétfő

15. fejezet - részlet


A teljes rész csütörtök este :)
Abellana


Csatlakoztunk Ashley-hez és Tomhoz, akik épp civakodtak valamin, mikor leültünk hozzájuk. Viszont mikor Ash megpillantott minket, perverz vigyor ült ki az arcára, nyilván amiatt, amit ma délután meséltem neki. Egy szigorúnak szánt pillantással próbáltam ráfagyasztani a vigyort a képére, de nem igazán sikerült.

- Ááá, megjöttek a szerelmesek! – mért minket végig Tom. – Nagy szerencsétek van, hogy ennek ellenére még mindig veletek lógok.

- Valószínűleg depresszióba taszítana minket a hiányod – gúnyolódtam, de Tom csak lelkesen bólogatott, mintha teljes mértékben igazam lenne. Rob elnevette magát, Liz pedig a fejét csóválta. Észrevettem, hogy Ash nagyon figyel valamit és követtem a tekintetét. Camillát nézte, aki épp a női mosdó felé indult.

- Kris, elkísérsz? – bökött a fejével Ashley a helyiség felé. Nem értettem mit akar, de azért bólintottam, és bementünk Camillát követve.

1 megjegyzés: