2011. szeptember 8., csütörtök

12. fejezet - részlet

Íme egy apró ízelítő, csak mert nagyon jó szívem van :D Na meg ez egy kis biztatás, hogy írjatok még véleményeket az előző részhez (vagy akár ide is) :) Higgyétek el, a következő részekhez megéri... :D
Abellana


Nem sokkal azután, hogy anyám elment itthonról elintézni néhány dolgot, betoppant Rob is. Reggel láttuk egymást utoljára, mégis hiányoltam, pláne egy hét különlét után, volt mit bepótolnunk. Betettünk egy filmet a lejátszóba, de inkább egymással voltunk elfoglalva közben. Megint azt éreztem, amit tegnap éjjel is. Egy csodálatosan feszítő érzés volt a gyomromban, amitől nem tudtam szabadulni, de egyre csak nőtt, ahogy a dolgok szenvedélyesebbé váltak közöttünk…

- Van egy meglepetésem, aminek örülni fogsz – jelentette ki egyszer csak Rob. Kíváncsian méregettem, miben sántikál.

- Félnem kéne? – mosolyogtam. Rob csak felnevetett, és kivett valami a farzsebéből, amit átnyújtott nekem. Egy egyszerű, fehér boríték volt az. – Mi ez? – kíváncsiskodtam.

- Bontsd csak ki – biztatott Rob. Eleget tettem a kérésének, és mikor megláttam a boríték tartalmát, kis híján könnyek gyűltek a szemembe.

2 megjegyzés:

  1. Kérlek siess a frissel ... nagyon kíváncsi lettem Rob ajándékára.
    talán csak nem visszamennek Párizsba és ott végre egymáséi lesznek????hmmmm......siessssssss:):)
    a.n

    VálaszTörlés
  2. szia!
    Nagyon jónak ígérkezik:d már alig várom a teljes fejit :D siess vele
    netty

    VálaszTörlés