2011. szeptember 15., csütörtök

14. fejezet



Megérkezett a következő rész, bár később, mint terveztem, mivel ma nem volt netem... a következő is valószínűleg csütörtökön jön (kora este felé), de megpróbálok majd előtte hozni egy részletet. Ennek pedig kicsit összecsaptam a végét, de addigra már elfogyott az energiám :D Jó olvasást.
Abellana


(Rob)

Az első dolog amit megpillantottam reggel, az a mellettem fekvő gyönyörű lány volt, aki az éjjel többször is az enyém lett. Elmosolyodtam, ahogy a fejembe kúsztak az emlékek. Annyira édesen szuszogott, hogy egyszerűen nem bírtam ellenállni, odahajoltam hozzá és óvatosan végigpuszilgattam fedetlen vállát és nyakát. Nem ébredt fel, de kicsit megmozdult, és apró mosoly bújt meg a szája sarkában. Bármeddig tudtam volna bámulni, de úgy határoztam, hogy inkább hasznossá teszem magam.

Halkan felöltöztem és hagytam egy üzenetet Kristennek – arra az esetre ha felébredne közben - amiben leírtam, hogy nemsokára jövök. Úgy gondoltam, örülne egy kis hagyományos francia reggelinek, hiszen mi is lehetne ennél romantikusabb…? Ha a volt „barátnőim” meghallanák, hogy mostanában mit meg nem teszek egy lányért… hiába, ezt teszi a szerelem.

Mikor visszaértem, Kristen épp a fürdőből lépett ki. Már fel volt öltözve, de a haja kicsit vizes volt, amiből arra következtettem, hogy zuhanyozni volt. Bár ott lehettem volna vele…

- Szia – köszönt ragyogó mosollyal mikor meglátott.

- Szia – mosolyodtam el én is, miközben közelebb mentem hozzá és a karjaimba zártam. Rögtön egy csókért nyújtózott felém, amit a legnagyobb örömmel meg is adtam neki. Boldog és szerelmes csók volt, érezni lehetett benne a változást – persze csakis jó értelemben. Tegnap éjszaka kiteljesedett a szerelmünk, és én személy szerint csak még jobban oda voltam érte – már ha ez lehetséges.

- Gondoltam éhes lehetsz – emeltem fel a papírzacskót. Kristen kivette a kezemből és belepillantott.

- Oh istenem, imádnivaló vagy – sóhajtott fel, mire én elmosolyodtam. – Kimegyünk a teraszra?

Bólintottam, mire Kristen még egy apró csókot nyomott a számra és kifelé húzott magával. Gyönyörű napos, nyári reggel volt, elképzelni sem tudtam volna jobbat. Kris már ült volna a mellettem lévő székbe, de nem hagytam neki.

- Na még mit nem… - méltatlankodtam és hirtelen az ölembe rántottam, amit ő nevetve tűrt. Miután sikerült kényelmesen elhelyezkednünk, kivette a zacskóból az egyik friss croissant-t, és miután beleharapott, felém nyújtotta azt. Így fogyasztottuk el a finom reggelit, utána pedig csak csendben, összeölelkezve élveztük a napos időt. Kris feje a vállamon pihent, én pedig lassú mozdulatokkal simogattam a hátát.

- Rob… - emelte fel egyszer csak a fejét. – Kérdezhetek valamit?

- Akármit – feleltem, miközben végigsimítottam az arcát, ami hirtelen kipirult.

- Szóval… én csak tudni szeretném, hogy… hogy neked is… szóval, hogy a múlt éjszaka neked is…

- Kristen… - mosolyodtam el gyengéden, és egy apró puszit nyomtam a szájára. - A múlt éjszaka volt életem legjobb pár órája.

- Őszintén? – kérdezte félénken.

- A legőszintébben. Szeretlek, Kris – suttogtam. Ő rögtön az ajkaimra vetette magát és szédítő csókkal ajándékozott meg.

- Én is szeretlek – mondta, mire úgy éreztem, a szívem rögtön kirepül a helyéről. Egy újabb szerelmes csókkal pecsételtük meg a vallomásainkat.

A nap hátralévő részében kézen fogva sétáltunk a város központjában, délután pedig még egy kávézóba is beültünk. Egyszerűen minden olyan tökéletes volt, mint azon az éjszakán, mikor találkoztunk. Azzal a különbséggel, hogy már nem csak két idegen voltunk. Barátok, szeretők, szerelmesek… mindegyik igaz volt. Még soha nem éreztem magam olyan jól, mint ebben a két napban, és egy kicsit lehangolt, hogy holnap vissza kell térnünk Londonba és ezzel együtt a valóságba. De addig még van egy kis időnk…

Mikor késő este visszamentünk a szállodába, Kristen egy kicsit letörtnek tűnt. – Mi a baj? – kérdeztem, megsimogatva csüggedt arcát. Még az is eszembe jutott, hogy esetleg megbánta a tegnapi dolgokat… ezt pedig a legkevésbé sem akartam.

- Csak… kicsit sajnálom, hogy holnap visszamegyünk. Ez a két nap csodás volt – sóhajtotta.

- Szerintem is. De a lényeg, hogy együtt leszünk. – Kristen elmosolyodott és egy csókért hajolt felém. Egyik keze a tarkómra kúszott, a másik pedig a hátamon járt fel-alá. Már ennyivel is képes volt megőrjíteni, nem tudom hogyan csinálja…

A derekánál fogva közelebb vontam magamhoz, miközben ujjaim a hajába kúsztak, csókunk pedig egyre szenvedélyesebb lett. Kezeim lejjebb tévedtek, Kris pedig felnyögött, mikor megmarkoltam formás fenekét, és az alsó ajkamat kezdte el harapdálni. Teljesen beindított a viselkedése, ezt el sem titkolhattam volna. A combjára csúsztattam a kezem, hogy felemelhessem, majd a méretes franciaágy felé vittem, miközben szorgosan gombolgatta az ingemet.

Miután az ágyra fektettem őt, én is fölé gördültem, csókjaim pedig ezúttal a nyakát és a kulcscsontját borították be. Kristen visszahúzott az ajkaihoz, kezei pedig lesimították az ingemet a vállaimról. Én sem tétlenkedtem, feljebb gyűrtem a rajta lévő ruhát, mire ő felemelte a karját, hogy könnyebben lehúzhassam róla. Kétségtelenül szexi volt benne, de most szívesebben láttam volna inkább kevesebb ruhában. Örültem, hogy ebben a látványban csak nekem lehet részem, észrevettem ugyanis azokat a pillantásokat, amiket más pasik vetettek az én szerelmemre. Hihetetlen, hogy most mégis az én karjaimban van…

Kristen háta alá nyúltam, hogy kikapcsolhassam a melltartóját, ami rögtön repült is az ágy mellé a többi ruhadarabunk mellé. Formás kebleire hajoltam, hogy megízleljem a bőrét. Óvatosan harapdáltam és szívogattam melleit, amit ő nyögdécselve tűrt, miközben körmei a vállamon hagytak nyomokat éppen. Akármeddig tudtam volna kényeztetni, de Kristen félbeszakított, mikor egy vadító csók kíséretében a hátamra döntött, kezei pedig lejjebb csúsztak… egészen a nadrágomig. A vágytól kicsit remegő kezekkel gombolta ki a nadrágomat, de még én is megremegtem, mikor az utolsó ruhadarabot is eltűntette rólam.

Felültem és vadul az ajkai után kaptam, lágyan harapdálva azokat. Kristen egyik keze végigsimított a mellkasomon, én pedig belenyögtem a szenvedélyes csókba, ahogy megragadta merev vágyamat. Akaratlanul is belemarkoltam fedetlen combjaiba, mire előrelendült a csípője és hozzám dörgölőzött, ezzel is az egekig korbácsolva az izgalmamat.

Türelmetlenül szaggattam le róla a bugyiját és húztam magamra a testét, miután gondoskodtunk a védelemről. Felmordultam, ahogy újra egyesültünk, szinte már fájdalmasan vártam a beteljesülést. Kristen nem is habozott, rögtön megmozdult és felnyögött. Ajkaink újra izgató csókban forrtak össze, és míg a kezeim lassan szerelmem hátát cirógatták, ő nem volt velem ilyen kíméletes: végighúzta körmeit a bőrömön, de egyáltalán nem bántam ezt a vadságot, csak még jobban beindított.

Egy idő után magam alá fordítottam, hogy kényelmesebb legyen neki, és gyengéden megcsókoltam, de csípőm gyorsabb tempóra váltva űzte mindkettőnk örömét. Ajkaim néha lejjebb vándoroltak, és Kristen nyakát vagy melleit kényeztették apró harapásokkal és csókokkal. Egyre hangosabbak és szenvedélyesebbek lettünk, ahogy közelebb kerültünk a gyönyörhöz, ami végül megállíthatatlanul csapott le ránk, szinte megfojtott az extázis és mindaz a vágy amit eddig visszafogtunk, de most beteljesítettük.

- Szeretlek – suttogtam Kristen fülébe, mikor még pihegve ölelt magához. Végigsimított az arcomon és a szemembe nézett, amiben csakis azt láthatta, mennyire magába bolondított máris.

- Én is téged – felelte halkan, majd egy lágy csókot nyomott a számra, amit boldogan viszonoztam. Kis ideig még ébren öleltük egymást, majd finom csókok közepette elszenderedtünk.

(Kristen)

Felébredve csalódottan tapasztaltam, hogy a napfény már teljesen betölti a szobát, Rob pedig már felöltözve pakolászott. Tehát reggel van, és elérkezett az idő, hogy hazamenjünk…

- Jó reggelt, Csipkerózsika – köszöntött egy apró csókkal, az arcán fülig érő mosoly virított.

- Miért nem ébresztettél fel? – kérdeztem álmos fejjel.

- Itt akartalak hagyni – vont vállat Rob, mire grimaszoltam egyet.

- Nem vagy vicces – durcáztam bosszúsan.

- Úgy gondoltam rád fér a pihenés – kacsintott vigyorogva. Elpirultam, ahogy eszembe jutott a tegnap éjszaka, ami legalább olyan jó volt, mint az első.

- Az egyszer biztos… - értettem egyet sóhajtva. Kikászálódtam az ágyból és én is felöltöztem, majd miután összepakoltunk mindent, elindultunk a reptérre. Elfogadtam, hogy ennek a csodálatos hétvégének is véget kellett érnie, és már egy kicsit hiányzott az otthonom – London. Mikor elfoglaltuk a helyeinket a gépen, Rob lepillantott a nyakamra.

- Oh… látom nyomot hagytam rajtad – vigyorodott el elégedetten.

- Igen, reggel észrevettem a tükörben – mosolyodtam el, reflexszerűen nyúlva oda az apró folthoz, ami az éjszaka került oda, mikor Rob kiszívta a nyakamat. Most megsimogatta a helyét, és egy csókot nyomott oda. – Már alig várom a kérdezősködést a hétvégéről… - sóhajtottam fel. Ashley és Lizzy tuti kifaggatnak majd.

- És mit fogsz mondani? – kíváncsiskodott Rob.

- Azt, hogy életem legtökéletesebb két napján vagyok túl – mosolyogtam rá őszintén, mire az ő arcán is boldog mosoly jelent meg, és egy szerelmes csókot nyomott az ajkaimra.

Kicsivel dél után értünk haza Londonba, és egy kis időre elváltunk, amíg hazamentünk kipakolni meg hasonlók.

- Kicsim, végre itthon vagy! – borult anyám a nyakamba, mikor megérkeztem.

- Csak azt ne mondd, hogy ennyire hiányoltál két napig – vigyorogtam.

- Ugyan már, örülök, hogy hazaérkeztél végre – mosolyodott el. – Na de mesélj csak, milyen volt Párizs? – érdeklődött.

- Egyszerűen fantasztikus – feleltem szűkszavúan. Csak nem fogom kifejteni az anyámnak a történteket…

- Örülök, hogy jól éreztétek magatokat. Egyébként Ashley azt üzente, hogy amint megjöttél, menj át hozzá.

- Naná, jellemző – csóváltam a fejem, de a kéréséhez híven rögtön át is mentem a szomszédba, ahol Ashley majd kiugrott a bőréből, mikor meglátott. Az anyámhoz hasonlóan ő is a nyakamon kezdett el lógni.

- Muszáj elmesélned mindent! – követelte.

- Hááát… a város gyönyörű volt, ahogy a hotel is, és a franciák imádnivalóak… - soroltam vigyorogva, mert jól tudtam, hogy Ashley nem erre kíváncsi.

- Jaj, ne már! – nyafogta. – Tudod jól, hogy miről beszélek.

- Nem igazán. Miről is beszélsz? – húztam az agyát.

- Jaj, Kris… - forgatta a szemeit, majd lehuppant az ágyára mikor felmentünk, és leültetett magával szemben, mintha csak egy vallatás lenne. Jobban belegondolva az is volt. – Ha kínozni akarsz, hát rákérdezek konkrétan. Szóval megtörtént köztetek a dolog?

Ha még tovább idegesíteni szerettem volna, tettetném a hülyét és rákérdeznék, hogy milyen dolog. De nem tettem. – Nos… igen. Ha ennyire tudni akarod, megtörtént a dolog – mosolyodtam el. Ashley szemei kikerekedtek, majd felvisított.

- És…? Milyen volt? – kérdezte türelmetlenül.

- Csodás, romantikus és… tökéletes – sóhajtottam fel. – Annyira tökéletes.

Ashley arcára is mosoly ült ki. – Örülök, hogy minden rendben ment – mondta őszintén. Még vagy egy óráig beszélgettünk, majd átmentem, hogy végre kipakoljak és lezuhanyozzak. Rob átjött, miután ő is letudta az otthoni dolgokat, de mivel az utazás alatt nem aludtunk túl sokat, mindketten kicsit fáradtak voltunk és egymást ölelve ledőltünk pihenni. Csak késő délután ébredtünk fel, akkor pedig el is indultunk a bárba, mivel ma Lizzy lép fel, és a többiek is ott lesznek. Odaérve azonban nagy meglepetésben volt részünk…

7 megjegyzés:

  1. Szia!
    Legalább szépen és kellemesen búcsúztak Párizstól.
    Rob megjegyzése tényleg elég kétértelmű volt, nem is csodálom, hogy Kris úgy reagált rá, ahogy.
    Ash se volt semmi. Nem is érdekelte, milyen volt Párizs, csak az, hogy szeretkeztek e. Tipikus. :)
    Várom a folytatást.
    Ágika

    VálaszTörlés
  2. Szia!
    Mi az a meglepetés??? :-> Ugye nem megint az a kis szarkavaró kurva lesz az a meglepi? x-( Olyan jó lenne, ha nekem is lenne egy ilyen főnyeremény pasim mint Rob!
    Nah de mind1! Nagyon tetszett ez a rész is! Remélem egyszer még vissza fognak térni Párizsba!
    Alig várom a kövit!

    És ha unatkozol, akkor nézz be hozzám is! http://robsten-dream.blogspot.com/ - nagyon jól esne a komid!
    xoxo
    N.

    VálaszTörlés
  3. Szia!
    Fantasztikus lett:D imádtam. Örülök hogy ilyen jól alakult a hétvége és nem jött közbe semmi...de mondd hogy jó meglepetés lesz!!! Remélem nem megint valami régi barátnő :S
    Nagyon várom a kövit
    Netty :D

    VálaszTörlés
  4. Ó ez nagyon romantikus és gyengéd ,de ugyanakkor igazán szenvedélyes lett.El se akarják hinni,milyen boldogok is egymással...
    csao Dona

    VálaszTörlés
  5. szia!
    már reggel elolvastam,csak nem volt időm komizni!Nagyon szuper lett a feji!De sajnos még most sem találtam egy ilyen jó pasit :)Látszik,hogy nagyon szeretik egymást,viszont a vége miatt kicsit izgulok!Meglepetés???de mi az???
    Szóval szuperül megalkottad megint.
    szia
    a.n

    VálaszTörlés
  6. Szia!
    Bocsi hogy az előző részekhez nem írtam.
    Nagyon tetszettek a fejik. Rob meglepetése csodálatos volt. És végre megtörtént aminek meg kellett történnie. XD
    Kíváncsi vagyok hogy milyen meglepi várja őket a bárban.
    Várom a folytatást!

    VálaszTörlés
  7. Szia!
    Szuper lett ez a feji is. Én is szeretnék egy ilyen pasit magamnak:)
    Kíváncsi vagyok én is milyen meglepetés várta őket a bárban?
    Várom nagyon a kövit:)
    Puszi Judit

    VálaszTörlés