2011. november 1., kedd

21. fejezet - részlet


Íme egy rövidke kis részlet a csütörtöki részből ;)

- Nem lesz ez egy kicsit sok? – suttogta Rob a fülembe. Egyik keze egy hajtincset simított a fülem mögé, a másik pedig a combomat simogatta. A hangja nem elítélő volt, csak jót akart nekem.

- Dehogyis – vágtam rá rögtön, de a nyelvem így is nehezen forgott. Rob kétkedve nézett rám, de most nem érdekelt, mivel csak azt éreztem, ahogy fellobban bennem a tűz érintései nyomán. Rögtön ajkaira vetettem magam, amin egy kicsit meglepődött de gondolkodás nélkül viszonozta a csókom. – Gyere velem – mondtam halkan, miközben kezemet az övébe csúsztattam és felállva magammal húztam őt.

- Kris, mit művelsz? – kérdezte meglepetten, de még mindig jött utánam. Én csak ajkaira tapasztottam a mutatóujjam, majd nevetve berángattam magammal a mosdóba.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése