2011. november 24., csütörtök

23. fejezet


Sziasztok! :)
Megint egy olyan fejezetet hoztam, amit bevallom, hogy zombiként írtam és eléggé összecsaptam, de azért örülnék a véleményeteknek! Jó olvasást hozzá :)
Abellana


(Kristen)

Másnap mindenki fel volt pörögve a felhőtlen napsütéstől, kivéve Ash-t, aki most a tegnap esti ivászat következményeit viselte szörnyű fejfájással és karikás szemekkel.

- Borzasztóan nézel ki – közöltem barátnőmmel, miközben lehuppantam a mellette lévő napozóágyra, nem messze a többiektől, akik a homokban röplabdáztak. Ahogy a nap sugarai végigsimogatták a bőrömet, elégedetten sóhajtottam fel.

- Tudom – grimaszolt Ashley. – Meg fogom ölni Tomot, ebben biztos lehet. Ráadásul… - Hirtelen elhallgatott, mintha majdnem belekezdett volna valami olyasmibe, amibe nem akart. De én nem hagytam ennyiben.

- Ráadásul mi? – kíváncsiskodtam. Ekkor beugrott valami, amit a bátyám mondott tegnap. Arról, hogy Ashley talán valami komolyabbat akar. – Csak nem összevesztetek Cameronnal, vagy ilyesmi?

- Hát azt nem mondanám – sóhajtotta. – Tudod, hogy olyan vagyok, mint Tom, csak női kiadásban. Aztán megismertem azt az idióta bátyádat és minden más lett. Féltékeny lettem Amandára, és kötődni kezdtem Camhez. Pedig hivatalosan ő nem is itt él, és én az elején tök jól megvoltam azzal, hogy csak szexelünk.

- Nézd, Ash… tudod, hogy azután ami történt, ő nehezen kötődik. Nem is volt azóta komoly barátnője, de úgy néz ki, hogy veled… hogy is mondjam… jól érzi magát, vidámabb lett. Adj neki egy kis időt – javasoltam. Ash sóhajtva vette tudomásul a tanácsom. Talán el kéne beszélgetnem Cameron fejével is. Viszont nem tudtam ezen tovább gondolkodni, a következő pillanatban ugyanis valami beárnyékolta a napot. Felnézve Robert arcával találtam szembe magam.

- Héé – méltatlankodtam nevetve, mire ő vidáman megcsókolt. Ash motyogott valami ürügyet, amiért vissza kell mennie a házba, majd eltűnt. – Csak nem feladtad a játékot? – kérdeztem Robtól, miközben végigsimítottam mellkasán. Izmai megremegtek, ahogy végighúztam ujjaimat rajtuk.

- Érted bármit – felelte mosolyogva, majd a nyakamhoz hajolt és apró puszikkal kényeztette. Felnevettem, kezem pedig máris a hátán járt. Testemmel még jobban hozzátapadtam, és élveztem gyengéd csókjait. A következő pillanatban azonban felsikoltottam, ahogy hirtelen felállt és a karjaiba kapott.

- Mit művelsz? – kérdeztem nevetve.

- Ússzunk egyet – mondta fülig érő mosollyal, majd a lábamra állított, de a kezemet nem engedte el. Ujjaink összekulcsolódtak, ahogy a tenger felé húzott, mikor pedig elég mély volt a víz, újra a karjaiba vett, de ezúttal vele szemben voltam.

- Nem túl… bensőséges ez társaságban? – keresgéltem a szavakat, mire Rob vállat vont.

- Ugyan, mindannyian voltak már szerelmesek. Na jó, kivéve Tomot. De különben is, nem érdekel. A te hibád, a nap minden percében megőrjítesz. – Elmosolyodtam szavai hallatán, és egy csókért hajoltam felé. Ajkaink először puhán és gyengéden játszadoztak egymással, de idővel a csók egyre hevesebb lett. Olyan közel húzta testemet az övéhez, hogy szinte már összeolvadtam vele.

Pontosan éreztem, ahogy a mellkasa fel-le emelkedik ahogyan egyre gyorsabban szedi a levegőt, egyik kezével szenvedélyesen a hajamba túrt, miközben ajkai keményen, mégis szerelmesen ostromolták az enyémeket. Éreztem, hogy előbb-utóbb vérszemet kapok, levegőért kapkodva váltam el tőle.

- Ezzel kénytelenek leszünk várni – intettem türelemre mosolyogva, mire egy mély levegőt vett, majd engedett a szorításán.

- A többiek ma akarnak bemenni a városba bulizni. Gondolom szó sem lehet róla, hogy mi kihagyjuk – sóhajtott fel.

- Ugyan már, egy kis kimozdulás nem fog megártani – grimaszoltam. – Legalább nézhetjük, ahogy tök idegen csajok öntik le Tomot az italaikkal.

- Igazad van, az a látvány bármit megér – nevetett. – Habár… biztos rá tudnálak venni, hogy maradjunk.

Csábító hangjának lehetetlen volt ellenállni, különösen amikor a nyakamat kezdte el csókolgatni és szívogatni. Egyik kezem akaratlanul is a tarkójára kúszott és még közelebb húztam magamhoz, mire kényeztetése még erőteljesebb lett. Egyik keze lefelé kezdett haladni, majd ujjaival a bikinialsóm szélénél körözött. Utolsó erőmmel sikerült csak leállítanom. – Most nem lehet… - nyöszörögtem szinte könyörgőn. Alig pár méterre voltak tőlünk a barátaink. Rob még pár pillanatig a nyakamba temette arcát, majd rám emelte a tekintetét.

- Este bepótoljuk – búgtam a fülébe, mire ő megint szorosan magához húzott.

- Szavadon foglak – felelte a vágytól rekedtesen, majd még egy csók után kijöttünk a vízből, hogy hamarosan elkezdjünk az estére készülni.

(Rob)

Régen gondolkodás nélkül belementem, mikor Tom egyik buliból a másikba rángatott. Nem mondanám, hogy vágytam a féktelen partikra, na de mind egy újabb lehetőség volt egy újabb egyéjszakás kalandra. Most viszont… teljesen az ellentéte voltam ennek. Ugyanis volt valakim, aki mellett teljesen önmagam lehettem, aki elfogadott úgy ahogy voltam és akiért bármit megtettem volna. Kristen.

A többiek teljesen magukon kívül voltak, hogy ma bulizni mehetnek… nem mintha Londonban nem azt tennénk mindig. Taxival mentünk be a városba, és mikor megérkeztünk, leültünk az egyik sarokban lévő nagy bokszban. Ezúttal én is nagy lelkesedéssel kezdtem bele az ivászatba – úgy gyorsabban telik majd az este. Ennek következményeként a kezem is önálló életre kelve vándorolt bizonyos helyekre…

- Bírj magaddal – nevetett Kristen, miközben tenyerem a combjára simult és akaratlanul is feljebb kúszott.

- Alig várom, hogy visszamenjünk – mormoltam a fülébe, majd ajkaimmal lejjebb haladva nyakának érzékeny bőrét szívogattam.

- Lehetetlen alak vagy – sóhajtott fel, de nem tolt el magától. Felbátorodva hajoltam ajkaihoz és hevesen ízlelgettük egymást. Nem igazán bírtunk magunkkal, ennek ellenére az este folyamán néhányszor megfogadtuk, hogy türelmesen várunk addig, míg vissza nem érünk. Ennek persze az lett a vége, hogy „tánc” címszó alatt már a tömegben faltuk egymást, kezeim többször is odakeveredtek, ahova társaságban nem illett volna. De eleget ittam ahhoz, hogy ne érdekeljen.

Eközben persze a többiek sem unatkoztak. Tom egyfolytában azon fáradozott, hogy egy szerencsétlen lányt magához édesgessen, Ashley és Cameron a jelek szerint haragban voltak egymással, Nikki és Kellan viszont pár méterre tőlünk szintén nagyon élvezték magukat. Mire eldöntöttük, hogy visszamegyünk, már jócskán benne voltunk a hajnalban is. Bepaszíroztuk magunkat a taxiba: én, Kris, Ashley, Tom és még valaki…

- Hát ő meg kicsoda? – méregette Ash a nevetgélő csajt, akit Tom hurcolt magával. Láthatóan részeg volt. Nagyon is.

- Ó, üdvözöljétek… mi is a neved, cica? – vigyorgott Tom a lányra.

- Istenem, annyira vicces vagy! – nevette el magát a lány, majd nekiállt leghülyébb barátomat csókolgatni. Én csak fejcsóválva vigyorogtam Tom „zsákmányának” láttán. Nem törődtünk velük többet, de személy szerint én már alig vártam, hogy visszaérjünk a nyaralóba.

Mikor a taxi megállt a hatalmas háznál, a többiek már pár perce megérkeztek. Ash magában füstölögve trappolt be a házba, Tom pedig izgatottan rángatta be magával a részeg csajt.

- Észrevetted, hogy rajtunk kívül egy lélek sincs idekint? – néztem Kristenre jelentőségteljesen, miközben éreztem, ahogyan arcomat belepi a perverz vigyor. Kikerekedtek a szemei.

- Azt akarod, hogy idekint…? – Nem tudta befejezni a kérdést, ajkaim ugyanis máris az övéit ostromolták keményen és érzékien, miközben két kezem lefelé kúszott a hátán. Fenekénél fogva magamhoz húztam, ő pedig felnyögött mikor megérezte, mennyire kívánom. Minden ellenállása porba hullt, én pedig akaratlanul is elmosolyodtam.

Miután nehézkesen elváltunk, megragadtam a kezét és magammal húztam. A ház mögötti óriási medence most nagyon is békésnek tűnt, miközben a feljönni készülő nap világossága megcsillant a felszínén. Kris szélesen elmosolyodott, mikor rájött a tervemre, és ezúttal ő támadott le heves csókjával. Nyelveink játékát egy-két harapás fűszerezte, miközben kezeim is bejárták minden porcikáját, és lázasan igyekeztem megszabadítani őt a ruháitól – akárcsak ő engem.

Ujjai a pólóm alá betévedve az alhasamat karcolászták, amit nem tudtam megállni egy apró morgás nélkül. Kristen felkacagott, a következő pillanatban pedig máris eltűnt rólam a ruhadarab. Én sem tétlenkedtem eközben, egyik kezem beférkőzött magunk közé, és türelmetlenül gombolgattam a blúzát, miközben forrt közöttünk a levegő. Itt persze eszem ágában sem volt megállni, ujjaim rögtön továbbkúsztak a nadrágja gombjáig, ajkaim pedig a vállát borították be csókokkal. Vágyódó sóhajai még tovább szították bennem azt a bizonyos tüzet.

Miután sikeresen lekerültek rólunk az utolsó ruhadarabok, felemeltem Kristent a földről, két combja a derekam köré fonódott. Végig egymás szemébe néztünk, miközben lassan bementem vele a medencébe. Egy kicsit hideg volt a víz, de egyikünket sem érdekelte, a bennünk lévő izzás minden mást semmissé tett.

Gyengéden végigsimítottam szerelmem arcán, amit tökéletesen láttam a kora hajnali fényben. Szemei érzelmesen csillogtak, miközben az arcomat fürkészte. – Annyira csodás vagy – suttogtam hitetlenkedve, miközben hátrasimítottam az egyik tincsét. Végignéztem gyönyörű arcán, és nem értettem, hogy mivel érdemeltem ki ezt a lányt. Muszáj őt megtartanom, nem veszíthetem el…

Ajkaim ezúttal lassan kóstolgatták az övéit, miközben a medence falának döntöttem a testét. Kristen egyik keze a tarkómról lejjebb kúszott, finoman végighúzta ujjait a mellkasomon, míg el nem ért merev vágyamhoz. Egy nyögés hagyta el számat, mikor kezével lassan kényeztetni kezdett. Arcomat a nyaka tövébe temettem és ott halmoztam el apró, törődő csókokkal.

Nem bírtam tovább, muszáj volt éreznem őt. Újból a tekintetét kutattam, mire ő elmosolyodott és egy apró csókot nyomott a számra. Kezeim végigsimították az oldalán, miközben végre újból megéreztem forróságát magam körül.

Egyszerre nyögtünk fel, majd lassan mozogni kezdtem. Mindkettőnknek nehezére esett a lassú tempó, de nem akartam, hogy ilyen hamar vége legyen. Azt akartam, hogy kiélvezzük minden pillanatát, látni akartam, ahogy elragadja őt a gyönyör. Ahányszor csak Kristen türelmetlenül ringatni kezdte csípőjét, összefontam ujjainkat és gyöngéd csókkal nyugtattam le. Azelőtt persze sosem voltam ilyen a szexben, csak hajszoltam a saját kielégülésemet, na meg persze imponált, hogy a sok csaj egy csettintésre az enyém lett. Kristent viszont meg kellett hódítanom, vele rátaláltam önmagamra, megtanultam, hogy milyen egy másik embert magad elé helyezni minden körülmények között.

Hamarosan apró, szerelmes csókok között ért bennünket a beteljesülés. Miután egy kicsit lenyugodtunk, kiszálltunk a medencéből és lassan felöltöztünk. Kézen fogva sétáltunk előre, de még egyikünk sem akart bemenni. Leültem a teraszon lévő padra, Kris pedig elhelyezkedett az ölemben. Sűrű csókcsaták közepette csodáltuk a napfelkeltét, mígnem Kristen lassan elálmosodott és nyugovóra tért a karomban. Elmosolyodtam békés arca láttán, majd óvatosan felálltam és a karjaimba emeltem.

- Aludj csak – mormoltam halkan, majd egy apró csókot nyomtam a homlokára.

13 megjegyzés:

  1. aaawww......annyira romantikus!!!Én is akarok egy ilyen pasit!!
    Tom egy nagy gyerek,bírom a hülyeségeit,képes egy baráti társaságba felvinni az "egyéjszakás kalandját" :))))Remélem Ash és Cam is megbeszélik a dologaikat és összejönnek.
    A szerelmespárunk is imádnivaló volt mint mindig.
    Köszönjük az új részt,szuper lett!
    a.n

    VálaszTörlés
  2. Szia!
    :D Ez olyan jó lett! És romantikus! :X Egyszerűen imádom! Nincsenek gondok, csak szerelem... aww... milyen jó lenne, ha nekem is ilyen pasim lenne! XD
    De most nem szeretnék rövid bemutatót tartani az én szerencsétlen magánéletemről... tudom, hogy ez nem érdekel téged.
    Na de térjünk vissza!
    Ez a Tom...XD ahányszor felbukkan egy-egy fejezetben, nekem mindig mosolyt csal az arcomra. :P
    Alig várom a következő fejezetet! >:D<
    xoxo
    N.

    VálaszTörlés
  3. CSODÁLATOS lett!!!:) Én is IMÁDTAM,hogy ennyire romantikus lett a feji!!!:) Tetszett,hogy Rob és Kris bevadultak egy csöppet.:DD :P Na és Tom márcsak Tom annyira bírom a hülye fejét!!:D De a favorit akkor is ROB <3!!!:) Várom a kövit!!:)
    Puszi:Pixy

    VálaszTörlés
  4. Szia!
    Nagyon nagyon tetszett! Annyira romantikus lett :D és hát Tom hozta a formáját! Remélem Ash és Cam között is rendeződik a helyzet:D
    Nagyon nagyon várom a kövit!
    Netty

    VálaszTörlés
  5. Szia!
    Végigmosolyogtam az egészet, nagyon jó lett. Kicsit sajnáltam Robot, amiért Kris folyton leállította őt. Azért a végén "megkapta a magáét" érte Kris.
    Kár, hogy Ash és Cam nincsenek valami túl jóban mostanság. Igazán kibékíthetnéd őket.
    VÁrom a folytatást.
    Ágika

    VálaszTörlés
  6. Szuper lett ez a rész:) Tomon nagyon röhögtem. Rob és Kris annyira aranyos! Kíváncsi vagyok mik lesznek még itt...xD Szuper hogy ilyen összhangba vannak. Kis kiéhezettek:D Remélem Ash és Cam összejönnek. Annyira jó lenne!
    Nagyon várom a folytatást.
    Katta
    Ui.: bocsi hogy most írok de nem rég találtam rá újra a blogra...

    VálaszTörlés
  7. Szia!

    Nagyon jó lett a feji. Tom nem semmi. :)
    Rob kis türelmetlen, meg érte azért várni neki :)
    Remélem Ash és Cam valahogy összejönnek és Kris segít nekik hogy egymásra találjanak.

    Várom a folytatást.

    Nóci

    VálaszTörlés
  8. Szia!
    Egyszerűen imádtam ezt a fejezetet. Olyan aranyosak, ahogyan egymással viselkednek. Hát mit ne mondjak én sem mondanék nemet egy ilyen pasinak. Na és Tom?! Úgy bírom az ő karakterét, olyan bolond egy pasas, és nem hiszem el, hogy nem tud egy normális csajt összeszedni!
    Kíváncsian várom a folytatást! :)

    VálaszTörlés
  9. Szia!

    Hát ez nagyon romantikust volt, én is akarok egy ilyen pasit:D
    Tom lehetetlen egy pasi, sohasem fog megváltozni, de azért én nagyon bírom.
    Nagyon várom a folytatást:)
    Puszi Judit

    VálaszTörlés
  10. Szia.
    Nekem is nagyon tetszett a fejezet. Nagyon kis édesek együtt. Viszont remélem Cam és Ash között rendeződnek a dolgok, bár én az elején még azt hittem hogy őt Tommal boronálod össze. Mondjuk így még jobb is. Mert Tomot ilyenek imádom.
    Puszi Orsi

    VálaszTörlés
  11. Szia! Tetszik a történet most találtam rá:D nagyon várom a következő részt csak így tovább!!:)
    melinda

    VálaszTörlés
  12. szia! imádom a történetet! :) remélem minél hamarabb jó lesz a géped, hogy hamarabb olvashassuk a folytatást...

    VálaszTörlés
  13. Szia! Nagyon jó lett ez a rész is! /bár ez tőled kicsit sem meglepő :$/ Már alig várom már a frisst! :D Puszi :)

    VálaszTörlés