2011. november 20., vasárnap

23. fejezet - részlet


Itt egy kis részlet a következő részből :) Sajnálom, hogy ezen a héten elmaradt a friss, viszont remélem, helyette mind a moziban csücsültetek, szerény véleményem szerint elképesztően jó lett a Breaking Dawn :) Jó szórakozást ehhez a kis ízelítőhöz ;)
Abellana


Testemmel még jobban hozzátapadtam, és élveztem gyengéd csókjait. A következő pillanatban azonban felsikoltottam, ahogy hirtelen felállt és a karjaiba kapott.

- Mit művelsz? – kérdeztem nevetve.

- Ússzunk egyet – mondta fülig érő mosollyal, majd a lábamra állított, de a kezemet nem engedte el. Ujjaink összekulcsolódtak, ahogy a tenger felé húzott, mikor pedig elég mély volt a víz, újra a karjaiba vett, de ezúttal vele szemben voltam.

- Nem túl… bensőséges ez társaságban? – keresgéltem a szavakat, mire Rob vállat vont.

- Ugyan, mindannyian voltak már szerelmesek. Na jó, kivéve Tomot. De különben is, nem érdekel. A te hibád, a nap minden percében megőrjítesz. – Elmosolyodtam szavai hallatán, és egy csókért hajoltam felé. Ajkaink először puhán és gyengéden játszadoztak egymással, de idővel a csók egyre hevesebb lett. Olyan közel húzta testemet az övéhez, hogy szinte már összeolvadtam vele.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése