2012. március 5., hétfő

35. fejezet - részlet


Egy kis részlet a csütörtöki fejezetből! :)

Körülbelül egy órával később, mikor a násznép már nagyban ünnepelt, eszembe jutott a beszélgetésem Tommal. – Nem gondolod, hogy meg kéne már beszélned a dolgokat velük? – kérdeztem Robtól, fejemmel a táncparketten lévő Lizzy és Tom felé bökve.

- Nem gondolom – jelentette ki Rob határozottan. – Előbb-utóbb Tom úgyis megbántja, aztán Lizzy persze halálosan le lesz törve.

- Elég komolynak tűnik a dolog – vontam vállat. – Talán jár egy esély Tomnak is.

Rob haragos pillantást vetett rám. – Nálam ez nem működik – feleltem ugyanolyan tekintettel. – Legalább annyira makacs vagyok, mint te. Ellenfeledre leltél, Pattinson.

- Óh, igazán? – nézett rám kihívóan. – Akkor tartozol nekem egy tánccal.

- Azt már nem – ellenkeztem rögtön. Még normális esetben is alig bírok megállni a lábamon, nemhogy magassarkúban billegni… - Kizárt.

- Nincs apelláta – jelentette ki felém nyújtva egyik kezét. Kissé félve, megadóan csúsztattam bele a sajátomat. Mosolyogva húzott fel a székről, majd a táncparkettre vonszolt. Teljesen idétlenül éreztem magam, de Rob egy szenvedélyes csókkal űzte el rögtön minden gondolatomat. Szorosan magához ölelt, és elkezdtünk a lassú dallamra mozogni…

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése