2011. augusztus 25., csütörtök

9. fejezet - részlet

Úgy látszik hatással volt rám a kommentek hiánya, bevallom, hogy egy hétig egy szót sem írtam. Viszont tegnap összehoztam egy-két oldalt, úgyhogy most felteszem az elejét. Még nem tudom mikor kerül fel a teljes fejezet.
Abellana


(Kristen)

Reggel már kitisztult fejjel botladoztam le a konyhába, ahol Cameron kortyolgatta kómásan a kávéját. Ahogy eszembe jutott a tegnap este, hirtelen dühbe gurultam.

- Csak nem felkelt Casanova…? – morogtam, miközben töltöttem magamnak a kávéból. A bátyám is morgós hangulatában volt, habár ő a másnaposság miatt.

- Neked is jó reggelt… - dörmögte.

- Hát ez hihetetlen – kiáltottam fel. Valamitől felment bennem a pumpa és idegesíteni kezdett Cam tegnapi viselkedése. Lefeküdt az egyik legjobb barátnőmmel – ami mégis csak törékeny barátság, hisz nem olyan régóta ismerjük egymást – anélkül, hogy gondolt volna a következményekre. Mi lenne, ha elkezdenének érezni egymás iránt valamit, aztán a bátyámnak vissza kéne mennie Amerikába? Talán Ashley rám is megharagudna, és elveszíteném a kevéske londoni barátaim egyikét.

- Miről beszélsz? – értetlenkedett Cam.

- Arról, hogy idejössz és csak úgy megfekteted az egyik barátnőmet! Hogy a francba lehetsz ilyen önző?

- Most meg mi bajod van? Tegnap még semmi bajod nem volt vele!

- Dehogynem volt, csak te egy tuskó vagy és nem vetted észre! – ellenkeztem.

- Minek jössz a szentbeszéddel? Nagy lány vagy már, üdv az életben ahol nem minden úgy történik, ahogy te akarod. Különben is ne rajtam vezesd le a feszültségedet!

- Kurvára tudom, hogy a dolgok sosem úgy alakulnak, ahogy szeretném! – kiabáltam. – Szerinted akkor most itt lennék ebben a rohadt szürkeségben a barátaim nélkül?

- Most komolyan amiatt vagy így kiakadva ami tegnap Ashley-vel történt? – Úgy néztem a bátyámra mint egy idiótára, mintha nem lenne tök egyértelmű amit mondok… - Talán neked is dugnod kéne egyet és akkor nem ordibálnál a képembe! – kiabált rám Cameron, én meg döbbenten hápogva álltam a konyha közepén, míg ő kisétált. Nem szoktam vele veszekedni, vagy legalábbis nem így. Azt meg pláne nem vágta még a fejemhez, hogy „dugnom kéne egyet”, ahogy ő fogalmazott.

- Hát belé meg mi ütött? – kérdezte anya értetlenül, mikor belépett a konyhába.

- A fiad egy idióta – morogtam, majd további szó nélkül távoztam.

9 megjegyzés:

  1. Szia!
    Hát ennek kíváncsi vagyok a folytatására:)
    Tetszik nagyon ahogy Cam kiosztotta Krist:)
    Várom nagyon az egész fejit:)
    Puszi Judit

    VálaszTörlés
  2. Szerintem is ráférne Krisre egy jó menet :D:D (na majd megkapja Robtól remélem :D) Elég hülye a felfogása, elvégre Ash is benne volt és mindketten felnőtt emberek. Várom a folytatást, remélem sokan fognak írni. Flo

    VálaszTörlés
  3. Szia!
    Egyet értek Cameron-nal, tényleg ráférne Kris-re tényleg ráférne egy dugás...:D
    Alig várom a folytatást!
    xoxo
    N.

    VálaszTörlés
  4. Szia! Jól tetted h felraktad a töri elejét, már nagyon vártam. Cameron hegyibeszéde nagyon klassz volt. Tényleg kellene Krisnek egy jó kis menet, mindjárt másként látná a világot! Kövit várom nagyon

    VálaszTörlés
  5. Szia!
    Igaza van Cameronnak, Krisnek nem kell mindenbe beleszólnia. Felnőtt emberek biztos tudják mit vállalnak. Vagy ha mindenképpen el akarta volna mondani , hogy szerinte ez nem jó ötlet akkor se kiabálva kellett volna. Nagyon tetszett az előzetes.
    Várom az teljes fejit :D
    Netty

    VálaszTörlés
  6. Szia!
    Szerintem Kris kicsit eltulozza..:DD eltudják dönteni h mit csinálnak,föleg hogy egyikük se akart többet egy menetnél..:DDD Cam beszolása tetszett..:DDD várom a folytit!
    pusz
    Dodo

    VálaszTörlés
  7. ez már most jónak ígérkezik!!Várom a teljes fejit!
    szia
    a.n

    VálaszTörlés
  8. Szia!
    Nagyon kíváncsi vagyok, mi lesz a folytatása. Teljesen felcsigáztál ezzel a részlettel. :)
    Ágika

    VálaszTörlés
  9. Hello!
    várom a folytatást már tűkön ülök:D:D
    t.k

    VálaszTörlés