2012. május 31., csütörtök

Új történet

Sziasztok! :)
Először is... köszönöm az eddigi véleményeket és az ezután érkezőket is, nagyon jó őket olvasni. Niki kérdezte, hogy letölthető lesz-e a történet... ehhez a bloghoz én nem igazán fogok nyúlni szóval fent marad rajta minden, de ha többen is kéritek, akkor megcsinálom.

Mint azt már bizonyára kitaláltátok, a meglepetés egy új történet! :D Sokáig úgy volt, hogy ezután nem lesz új, de aztán eszembe jutott valami és végülis úgy döntöttem, hogy megírom és újra a jól ismert Robsten párost kínzom majd :D Az új történet kicsit más lesz (vagyis remélhetőleg az lesz, mert arra fogok törekedni), azt mondanám, hogy olyan mint ennek a történetnek és a Fifty Shades of Greynek a keveréke. :D Remélem néhányan velem maradtok továbbra is! :)

http://nothingwithoutyou-rs.blogspot.com/

Egyelőre csak az ismertető van fent, most kell egy kis pihenés, szóval még nem tudom mikor lesz első fejezet, de majd ide is kiírom.

Azt hiszem leírtam mindent amit akartam, bár kicsit megrészegültem a Hófehér és a vadásztól, szóval... :D Még egyszer köszönök mindent nektek! :)

Abellana

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése