2011. október 17., hétfő

19. fejezet - részlet


Ismeretlen számot jelzett, először arra gondoltam, hogy nem veszem fel. De mégis… megtettem.

- Óh édesem, ha tudnád, mennyire hiányollak… - szólt bele a bájologva az a borzasztó, behízelgő hang. Meg sem várta, hogy beleszóljak a telefonba.

- Mi a faszt akarsz? – kérdeztem botladozó nyelvvel. Hiába, az alkoholtól nem csak káromkodok, de a nyelvem is összecsomózódik. Ő felnevetett.

- Na de Stew… - szólított a régi becenevem, amitől rögtön kirázott a hideg. – Egy hölgynek nem illik káromkodnia, pláne ha ilyen észveszejtően fest a szűk nacijában és a kivágott felsőjében.

Ijedten néztem körül. Tényleg egy csőnadrág volt rajtam – az egyik kedvenc farmerem – és egy fekete mélyen dekoltált, ujjatlan felső. – Hol vagy? – kérdeztem kicsit tisztább fejjel. Pedig tudtam a választ.

- Nézd meg egy kicsit jobban – nevetett. Kétségbeesetten tekintettem körbe, de rengeteg ember volt ma a bárban, a fejem pedig zsongott a sok koktél miatt. Aztán hátranéztem… a mögöttünk lévő bokszban ott volt egyedül egy telefonáló férfi. Megdöbbenve bámultam, a torkom elszorult, egy pillanatra mintha nem kaptam volna levegőt… Ő volt az.

5 megjegyzés:

  1. Szia!
    ki??? Ki volt az??? :O
    jaj ne! Én félek! x_x
    Siess a kövivel, ha nem akarod, hogy spontán leálljon a szívem... :D
    xoxo
    N.

    VálaszTörlés
  2. Szia:))
    OMG...OMG...OMG!!!!
    Kérlek siess. *-* Nagyon izgulok, hogy mi lesz most.

    Puszi, Szandi.

    VálaszTörlés
  3. jájjjj...mi lesz még itt......

    VálaszTörlés
  4. És hol van ilyenkor Rob?Akarom az egészet..please!
    dona

    VálaszTörlés
  5. Szia!
    Jó-jó, hogy Ő, de ki? Már nagyon izgulok. Kérlek, hozd hamar a teljes fejezetet. Plíz, plíz.
    Ágika

    VálaszTörlés