2012. február 15., szerda

34. fejezet - részlet


 
Sziasztok! :)
Először is köszönöm a véleményeket, és nagyon édesek vagytok, hogy sok sikert kívántatok a vizsgámhoz. Viszont kénytelen vagyok rossz hírekkel szolgálni. Azóta próbáltam megírni ezt a fejezetet, hogy szombat este holtfáradtan hazaértem, de egyszerűen nem tudtam írni, csak ennyit, amennyit most is kaptok részletként. Minden héten gépként írok, szóval egy kicsit kifulladtam. Sajnálom, nem akarok én is olyan író lenni, aki hónapokig nem frissel és szarik az összes olvasójára. Amint sikerül befejeznem, felkerül.
Abellana


(Kristen)

Hetek után először hazatérni és elmerülni a puha és kényelmes ágyamban egyszerűen maga volt a mennyország. Persze imádtam azt az önállóságot, amivel a kollégiumi életem járt, de már vártam a péntek délutánt, hogy visszajöhessek egy kicsit Londonba. Ezúttal mind visszajöttünk, amitől olyan lett minden, mint a nyáron.

Mikor megérkeztem, anyám rögtön faggatni kezdett, főként Robról, és nagyon örült, hogy újra együtt vagyunk. Aztán persze panaszkodott egy sort, hogy túl sovány vagyok, teletömött kajával és hagyta, hogy újra birtokba vegyem a szobámat. Nem sokkal később átmentem Camhez, aki a napokban költözött egy apró lakásba a belvárosban. Persze szanaszét volt minden, de a bátyám roppant büszke volt magára, hogy most már szinte igazi angol, még az akcentust is elkezdte próbálgatni, én meg inkább nem ábrándítottam ki.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése